maandag 26 september 2011

maandag 26 september

Na een heel gezellig weekend  met prachtig weer zijn we weer aan de nieuwe week begonnen.


Gisteren heb ik hard gewerkt aan strook van de farmers wife 11 blokken in de shasings en 2 hoek blokken  een hele tussen rij met shasings en cornerstone er aan vast gezet . zo die kan aan de grote lap!!!! 
ja in je dromen ........  het had een rij moeten zijn van 13 blokken en 2 hoekblokken.

nu kan ik hem los gaan halen en nog 2 blokjes er bij maken ,, maar ik kan ook een nieuwe rij maken met het goede aantal blokken en dan heb ik gelijk twee rijen klaar.
oke  dat ga ik maar doen











er lagen nog een paar mandjes geknipt en die heb ik ook maar gemaakt het totaal staat nu op 117 mandjes.
vanavond maar weer een aantal mandjes knippen want het doosje is bijna leeg.
ik doe ze echt tussen door steeds een paar dus deze quilt duurt nog wel even voor dat ze klaar is.

quilt groetjes
Christine














7 opmerkingen:

Inge zei

Dat ziet er al leuk uit, al die "Boerenvrouwtjes" blokken. Mooi hoor.
En wat een leuke mandjes heb je gemaakt. Ik ben met die andere mandjes bezig, de geappliceerde en ik doe net als jij, af en toe een mandje tussendoor.

Fijne dag,
Inge

Supergoof zei

Wat een plaatje is je boerinnetje nu al!
En die mandjes,... blijf er altijd *flieft* op,...
:o)

Shirley zei

Ooh jouw FW straalt met die mooie sashings, goede keus! En kwijlend draai ik mijn hoofd weg van de mandjes, zo lief! En allemaal met t handje?

Guusje, zei

Wat wordt je FW mooi, en de mandjes wat een beauties zijn het.

Jane in Cumbria zei

Mooi, die lichte strook tussen de blokjes. En de mandjes zijn ook zo leuk.
groetjes
Jane

Marijna zei

Hoi Christine, ontdek ik dus nu dat jij ook verhuisd bent. Blogger heeft het maar druk met de nieuwe klanten! Leuke mandjes. Je farmers wife wordt al leuk. Wel extra werk voor je.

tineke zei

Mooie blokken heb je gemaakt Christine. Mooie kleuren gebruik je ervoor.
Hoeveel blokken heb je nu in totaal af en hoeveel ga je er maken?
Mijn teller staat nu op 76 stuks gemaakt.