maandag 5 december 2011

het boeren wijffie en sjaan.

het boerenvrouwtje heeft het er maar druk mee . ze heeft weer een mooie rij af. dit keer 7 blokken. nog 8 blokken tegaan. en dan is de top af. kijk je even mee? ze zijn nog niet gestreken want daar heet het vrouwtje veelste druk voor.


alle shasings zitten er al tussen. en ze zijn ook al aan de lap gezet maar daar heb ik geen foto van




wat komen ze mooi naast elkaar teliggen vindt je niet?






en de laatste van de rij .








daar tussen door heeft het boeren vrouwtjeook nog tijd gehad om de veranda een beetje op te vrolijken










de kerst versiering aan de muur en op tafel












het is een oude groente kist die ik heb gevuld met aarde en mooie plantjes en daar over heen mos met hier en daar een kerst bal. de kerst man heb ik al jaren en is van hout staat er wel gezellig bij zo.














maar het is vandaag 5 december en sinterklaas avond wij hebben het gisteren gevierd onze kleinkinderen geloven er niet zo meer in dus hebben we een leuk spel gespeeld met pakjes. was erg lachen ,jammer genoeg hebben ik geen foto,s gemaakt .


er zat een groot pak bij en mijn kleinkinderen wilde dat wel hebben en ging dan steeds over de tafel heen en weer .


tot dat het uitgepakt was toen wist Chantal niet hoe vlug ze er weer van af moets komen . maar ja niemand wilde het nu nog ruilen . wat zat er dan in ?


en toilet borstel met een lucht verfrisser tja wat had ze daar nu aan .


je had haar gezicht je moeten zien .!!






en toen heeft oma maar met haar geruild voor een paar mooie zilveren armbandjes . dat wilde ze wel !


Allemaal bedankt het was een gezellige middag!



zo als je ziet heb ik ook nog 2 blokken gemaakt zaterdag avond het is B-5 Hot Cross Buns en B-4Chris,s soccer Field



ik wens iedereen een fijne pakjes avond !


Christine

p/s ik heb me ook aan gemeld voor de huisjesquilt voor 2012

heb er veel zin in!













10 opmerkingen:

betty prins zei

Wat een gezellig Sint hebben jullie gehad en zoveel mooie blokken zijn erbij gekomen. Heel mooi!

Juicybear zei

Je boeren wijffie is schitterend zeg, ok de kleur vind ik echt geweldig erg mooi zo.
Mooie kerstversieringen heb je.
En je dj blokjes zijn ook prachtig.
Groetjes Anneke

GRANNY'S HOUSE zei

Je boerenwijffie wordt geweldig en ook zo mooi van kleur, de mijne ligt even stil, ben met een kerskrans bezig.

Groetjes
Ines

Hennie zei

Je farmers wife blokken zijn erg mooi uit de kleuren vind ik geweldigen prachtige sjaantjes blokjes ! ! !

Groetjes Hennie.

Wilma Kuin zei

Prachtige grote projekten!!

Inge zei

Het boerenwijffie en Sjaan zien er allebei tiptop uit!
Oohhh en wat lekker kersterig is het hier al.

Gerda zei

jeetje wat een mooie blokken parade!!...;0)zowel van je boeren wijfie als van Sjaan...en lekker al een beetje Kerstsfeer..gezellig!!
Fijne avond

Guusje, zei

Dat klinkt als een leuke sinterklaasviering. Mooie blokken voor je sjaantje en boerenwijffie heb je gemaakt.

margaquilt zei

Ondanks alle drukte bij jullie heb je toch behoorlijk wat blokken klaar gekregen.
Mooi hoor.
Groeten
Marga

Annelies zei

Het zijn weer mooie blokken !
Ook ik heb me aangemeld voor de huisjes !