zondag 4 maart 2012

lammeren tijd

het is nu zondag morgen bijna half zeven  en ik ben al op vanaf 4uur.
er zijn een stel schapen wat onrustig die moeten lammeren . Ton heeft de eerste helft op wacht gezeten en ik ben nu even aan de beurt. Het is een drukke tijd maar o wat is het leuk als die kleine lammetjes door het hok lopen

oeps de foto niet gedraaid  tja het is voor mij dan ook erg vroeg! hihi


bij moeders even drinken.

buikje weer vol    en ach de oormerken zijn nog zo groot  . Ik vindt dat toch echt wel triest hoor dat dit moet , de lammeren zijn amper een of twee dagen oud .
het is niet zo erg om al vroeg op te staan omdat ik

gelukkig van een prachtige hobby geniet . en heb dan ook netjes een blokje van de dear jane geknipt. Nu nog in elkaar naaien.

ook op buiten is het al bijna voorjaar !


  Gisteren de plantjes  die ik van Ingrid H had gekregen in de potten gedaan het staat gelijk zo vrolijk op de veranda 
  een hele fijne zondag en hopelijk kunnen we vandaag nog even genieten van de zon   want dat grijze heb ik wel gehad ik het voorjaar!!!!!

christine

12 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Gezellig al die lammetjes, ik vind de oormerken ook zo zielig.
Het ziet er weer leuk uit bij jou.

Groetjes
Ines

Marians Quiltblog zei

Wat lief die kleine lammetjes. Met die plantjes krijg je inderdaad het voorjaarsgevoel. Fijne dag vandaag. Groet, marian

Annelies zei

Hard werken hoor. Ik hoop dat je in de loop van de dag nog even wat rust kunt pakken.

Hermie zei

wat leuk die kleine lammetjes, zo schattig.
De viooltjes staan erg leuk,hier staan ze ook te wachten op meer zon.

marga zei

Het is schattig al die lammetjes.
Het is al een en al voorjaar om jou huis mooi hoor.
Hier schijnt inmiddels de zon dus dat wordt vandaag buiten genieten.
Groeten
Marga

Tineke zei

Oh, lammetjes, ik wil wel komen helpen. Heb vroeger heel wat nachtjes in de stal doorgebracht.
Gezellig de viooltjes al weer, geeft weer een voorjaarsgevoel.

Ada zei

Heel erg lief om te zien die kleine lammetjes en nu maar hopen dat het snel mooi weer word zodat ze lekker buiten kunnen huppelen.
Je DJ blokje word ook weer mooi.!

Lida zei

Hier komen de viooltjes net weer bij van de vorstperiode en beginnen weer te bloeien en dus krijgt de tuin weer kleur van bolletjes en viooltjes! Fijn dat de lammetjes er weer zijn een betere voorjaarsbode is er niet! Groetjes
Lida

Guusje, zei

Wat leuk die lammetjes. Het voorjaar is nu echt in aantocht. En je bloemtjes erg leuk en heel gezellig, Veel plezier met je DJ blok.

Hermie zei

ben toch wel benieuwd hoe lang jij over een blokje maken doet?

christine zei

Hermie@ ik doe er langer over om hem te tekenen dan te naaien deze was met een uurtje klaar. morgen gat die op de blog met de update
christine

Hermie zei

hihihi, ik doe over een rij vingerhoedjes nog geen 2 uur, dus ooit kun je je er gerust aan wagen.Je hoeft dan ook niet telkens een nieuw blok te tekenen.(LOL)