maandag 7 mei 2012

Jane op maandag

afgelopen weekend was het dear jane update  alweer een maand verder .
nu probeer ik elke maandag een update tegeven van mijn Jane.  maar deze week heb ik geen blokjes gemaakt. maar wel

rij C aan de grote lap gezet . en dat viel niet nog  mee ben er echt de hele dag mee bezig geweest.
het ruimt wel op al die losse blokjes  ik kan door gaan tot rij F die liggen al klaar.


Gisteren avond on der het voetballen heb ik maar even de pennen op gezocht en deel 10 van de brei rol  gebried . de patronen komen bij Jookies vandaan.
Joke heel erg bedankt voor alle moeite het is erg leuk om tedoen!
jookies klik er maar eens op! ze maakt ook prachtige Beren.

het breirolletje begint al vorm tekrijgen.

zo en voor vandaag maar eerst  het HH 
 en dan vanmiddag nog even prikken 
een diamantje misschien? 

CHRISTINE

8 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Wat ga je snel!! Je dear jane is prachtig!

Ieke78 zei

Hij wordt mooi, die Dear Jane!

Annelies zei

Succes met Jane en je breirol ziet er mooi uit !

GRANNY'S HOUSE zei

Je DJ gaat echt mooi worden en leuk je breirol.

Groetjes
Ines

Guusje, zei

Wat wordt je sjaantje mooi.Geweldig om hem zo te zien groeien. De breirol wordt ook al zo mooi.

Annie zei

Je bent er maar weer druk mee.
gr. Annie

Ineke zei

Beide zijn prachtig!
Groetjes

Hermie zei

prachtig je dear jane, ik krijg steeds meer zin om hem weer tevoorschijn te halen.