vrijdag 13 juli 2012

spruitjesdag, dan maar Diamonds day

 het is midden zomer en het is triest hier in de kop van Overijssel!
15 graden en regen! het lijkt wel oktober en dat is de spruitjes tijd!

                                 
De kittens vermaken zich wel in de stal waar het lekker vertoeven is .


 samen genieten .

 ook de kalveren hebben er geen erg in dat het slecht weer is . ach zij komen de stal niet uit dus dat scheelt.

maar ik?  ik vindt het vreselijk dit weer, dus we gaan ons vermaken met de lapjes.

ik ben begonnen aan het midden stuk van de Diamonds
(de foto staat weer eens niet goed terwijl ik ze wel goed gedraaid had voor het opslaan maar oke!


de daiomnds worden steeds kleiner zoals hier in de wedge stukke


 het mandje wat er gewoon in hoort in zo,n antieke quilt

de diamonds Are forever

de druppels die er op worden geappliceerd . 

 
en het midden middenstuk de star!
vanavond de andere twee wedge,s maar knippen   het weekend gaat ons toch geen zomer geven dus we genieten dan maar van het patchen .


CHRISTINE

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Lief, die foto van de kittens. Mooi zijn je diamanten. Ik heb sinds kort het boek ook (deel 2) en deel 1 is onderweg. Ik vind deze blokken super, en hoop er binnenkort eens wat te maken. Tot die tijd geniet ik van jouw vorderingen.

Ineke zei

Wat zijn je diamanten mooi!!! En leuk de foto's van de kittens en kalveren.
Het is ook erg nat hier in Gelderland.
Groetjes

Nelleke zei

Hallo Christine ook hier in Brabant is het nat maar in ieder geval toon jij ons weer mooie blokjes.Wat ben je toch altijd ijverig kun je niet een beetje inspiratie naar Brabant sturen?Wat zijn de Kittens toch leuk om te zien zo samen.Groetjes en een fijn weekend Nelleke

GRANNY'S HOUSE zei

Wat wordt dat mooi, en je gaat weer als een speer.
Wat een dotjes, jammer dat ze zo snel groot worden.
Een troost Christine, hier in Alphen is het ook bar en boos, maar we moet het er mee doen, wie weet wordt het nog zomer ;-))

Groetjes
Ines

Wilma Kuin zei

prachtige diamantjes!!
Ach meis stoor je er niet aan,.. hier in gelderland is het zeer zeker niet beter,...
leuk om een rondje boerderij te doen,...

Hennie zei

Hartstikke mooi Christien, je hebt een goed begin.

Fijn weekend Hennie.

Guusje, zei

Wat een prachtige diamanten, en wat een schattige kittens.

Tilly zei

Troost je, het weer is in Frankrijk hetzelfde. wat een schattige kittens heb je. en Je diamantjes zien er prachtig uit, wat een kleine stukjes allemaal. groetjes

liesbeth zei

Wat zijn de diamant-blokjes prachtig geworden. Een heel andere mooie frisse kleur zijn ze en inderdaad een priegelwerk.
Zal het blijven volgen.
Groetjes Liesbeth.

Ada zei

Wat zijn die diamanten mooi maar wat een superkleine stukjes ,maar inderdaad het weer werk niet echt mee deze zomer dus dan mar gewoon binnen met lapjes bezig zijn !

Annie zei

Deze wordt echt mooi Christine,
die kleine stukjes in jou wel toevertrouwd.

gr. annie

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ohhh wat zijn die diamanten mooi. Vooral de kleur rood is echt prachtig. Ik moet toch eens zien dat ik het patroon ergens krijg. We zien het regelmatig bij een aantal dames langskomen, maar ik zou niet weten hoe jullie aan het patroon komen. Veel plezier ermee!

Groetjes

Wietske