maandag 13 april 2015

OH OH wat vliegt de tijd !

het is al bijna twee weken dat ik niks heb geschreven.
niet dat ik niks heb gedaan hoor heb juist heel veel gedaan.














 hier liggen negen blokken van rij D  van de SBS
wat zeg je ? wat is SBS
de SBS is een een quilt die vernoemd is naar een boek  ,,
Silvia,s Bridal Sampler quilt

echt een leuke quilt om aan te werken ,,
 ja voor mij is het wel in een herkansing dit is de derde keer dat ik er mee bezig ben maar nu gaat het goed .
blok D -10 Boy nonsend

blok D-8 rosebud



blok D-6 old fellow,s patch

blokd-5square and star

blokD-4 Rambler

blokD-3 mother,s delicht

blokD-2 milky way

blok D-1 hands AllAround
blok D-9 orange peel

rij D  

klopt niet !!!

ja dat zien jullie goed het klopt niet mis er nog een  dat is  een blok wat ik met heel veel plezier in de vuilnis bak had gegooid
maar  dat viel niet in goed aarde hihi  
dat is zo jammer als je niet alle blokken maakt werd er gezegd zo moeilijk is die echt niet !

nou dat vond ik wel heb hem drie keer  gemaakt  en nee het werd niks . maar nu heb ik van een lieve  facebook vriendin   een uitleg gehad hoe ik het wel kon doen en zij heeft het zelfs op stof en papier  naar mij toe gestuurd  Auckje  van der Ley  ik ga het echt van avond kijken hoe ik dat kan doen . als nog heel erg bedankt  voor de uitleg .



CHRISTINE

3 opmerkingen:

marijna zei

Je hebt flink door gewerkt zo te zien. Mooie blokken.

Frederika zei

De blokken die niet in de vuilnis liggen zijn in elk geval prachtig

Yvonne zei

Hoop dat het met de hulp gaat lukken! De andere blokken zien er prachtig uit dus dat gaat vast goed komen!